نام آگهی دهنده : آبانگان
شماره تماس : ۸۸۰۵۵۷۹۴
قیمت :
تاریخ ثبت : ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
تاریخ انقضا : ۱۴۰۳/۱۱/۱۲
آدرس : تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیراز شمالی، کوچه زاینده رود، پلاک12
ایمیل : p.khani@abaneganco.com
وب سایت : www.abanegan.co/
تعداد بازدید : ۲۱۹۲

کلمات کلیدی :
اتوماسیون اداری |
سیستم اتوماسیون اداری آبانگان |
تعامل الکترونیک برون سازمانی |
دبیرخانه |
آرشیو نامه ها |
کارتابل الکترونیکی |
ثبت و گردش نامه |
بایگانی |
چارت سازمانی |
مکاتبات و امور دبیرخانه |
Template های نامه |
سوابق نامه¬ ها |
سیستم |
SSO گزارش از حجم مکاتبات |
کدکردن متن نامه¬ ها |
پروتکل |
ECE |
گزارشات عملکردی کارکنان |
مدیریت گردش کار |
آرشیو و بایگانی نامه ¬ها |
ماکروسافت شیرپوینت |
تگ ها
جستجو در گوگل
اینستاگرام
ویکی پدیا
سیستم اتوماسیون اداری آبانگان یک سیستم مبتنی بر وب بوده که با ایجاد بستری مناسب برای ثبت و گردش نامه و انواع فرم های سازمانی، پیگیری دقیق، گزارشگیری بر روی وظایف و اقدامات لازم، تقویم کاری و مدیریت بهینه جلسات، ضمن سرعت بخشیدن بر روند مکاتبات درون سازمانی، امکان تعامل الکترونیک برون سازمانی را نیز فراهم می سازد.
مزایای بهره گیری از سیستم اتوماسیون اداری:
- حذف روش های سنتی و کاغذی و بالطبع آن حذف بایگانی ها و آرشیوهای سنتی و دستی
- حذف قسمت عمده ای از هزینه های ملزومات اداری (بایگانی، کپی، کاغذ و ...)
- حذف دفاتر اندیکاتور حجیم
- دسترسی به کلیه اطلاعات، کارتابل ها، نامه ها، قرارهای کاری و جلسات بدون محدودیت مکانی و زمانی از طریق وب
- صرفه جویی زمان در انجام مکاتبات و تعاملات اداری و دریافت سریع پاسخ ها و ارجاعات مربوطه
- حذف پراکندگی اسناد در سازمان و بالطبع آن مشکل جستجوی یک سند در میان پرونده ها
- جلوگیری از استهلاک اسناد بر اثر مرور زمان و شرایط محیطی که در سیستم سنتی و غیرمکانیزه وجود داشت
- صرفه جویی در فضای بایگانی با فراهم شدن امکان نگهداری کلیه اسناد به صورت اکترونیکی
- امکان آرشیو و نگهداری کلیه نامه ها و مکاتبات بدون محدویت زمان
- دسترسی سریع و آسان به اطلاعات در سطوح مختلف سازمان
- امکان مدیریت و نظارت کامل بر گردش کار، مکاتبات و مستندات
- امکان تعریف سطوح دسترسی های مختلف کاربران و جلوگیری از دسترسی های غیرمجاز به اسناد و مکاتبات محرمانه
- ارتقاء بهره وری و ایجاد موقعیتی برای بهینه سازی ساختار اداری و دبیرخانه ای در سازمان
- تسهیل ارتباطات و تعاملات سازمانی و اعمال راحت تر نظارت ها و سیاست های سازمانی
- فراهم کردن ابزاری در جهت حفظ، نگهداری، آرشیو و بازیابی اطلاعات اعم از متنی، صوتی و تصویری
جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس http://abanegan.co/OfficeAutomation مراجعه فرمایید.
...
آگهی های مشابه
این سیستم از سال 1388 در اداره کل نوسازی مدارس لرستان نصب شده و کار خود را آغ...
سیستمحضور غیاب یا ساعت کارت زنی ایم امکان را برای مدیران فراهم میکندکه در هر زما...
نرم افزار مطب دندانپزشکان طراحان طب ( تبلت اندرویدی ، ویندوزی و ... ، Allinone و...
نرم افزار طب مكمل و سنتي پاناسيا با هدف ارائه درمان هاي طب سنتي با دارا بودن امك...
نرم افزار حسابداري فروشگاهي مهرگان
ويژه فروشگاههاي مواد غذايي
با كاربري آسان ...
نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان پردیس(Pardis CRM)
شرکت پردیسان مفتخر است ب...
می دانیم هزینه نیروی کار بخش مهمی از بهای تمام شده تولید کالا و خدمات یک موسسه...
فرآيند CRM، درواقع فرايندي جهت گردآوري و يكپارچه سازي اطلاعات به منظور بهره بردا...
CRM ترنج در یک نگاه :
ثبت مشخصات کامل مشتری با امکان افزودن هرگونه مشخصات سفارش...