نام آگهی دهنده : آبانگان
شماره تماس : ۸۸۰۵۵۷۹۴
قیمت :
تاریخ ثبت : ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
تاریخ انقضا : ۱۴۰۳/۱۱/۱۲
آدرس : تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیراز شمالی، کوچه زاینده رود، پلاک12
ایمیل : p.khani@abaneganco.com
وب سایت : www.abanegan.co/
تعداد بازدید : ۲۲۰۸

کلمات کلیدی :
اتوماسیون اداری |
سیستم اتوماسیون اداری آبانگان |
تعامل الکترونیک برون سازمانی |
دبیرخانه |
آرشیو نامه ها |
کارتابل الکترونیکی |
ثبت و گردش نامه |
بایگانی |
چارت سازمانی |
مکاتبات و امور دبیرخانه |
Template های نامه |
سوابق نامه¬ ها |
سیستم |
SSO گزارش از حجم مکاتبات |
کدکردن متن نامه¬ ها |
پروتکل |
ECE |
گزارشات عملکردی کارکنان |
مدیریت گردش کار |
آرشیو و بایگانی نامه ¬ها |
ماکروسافت شیرپوینت |
تگ ها
جستجو در گوگل
اینستاگرام
ویکی پدیا
سیستم اتوماسیون اداری آبانگان یک سیستم مبتنی بر وب بوده که با ایجاد بستری مناسب برای ثبت و گردش نامه و انواع فرم های سازمانی، پیگیری دقیق، گزارشگیری بر روی وظایف و اقدامات لازم، تقویم کاری و مدیریت بهینه جلسات، ضمن سرعت بخشیدن بر روند مکاتبات درون سازمانی، امکان تعامل الکترونیک برون سازمانی را نیز فراهم می سازد.
مزایای بهره گیری از سیستم اتوماسیون اداری:
- حذف روش های سنتی و کاغذی و بالطبع آن حذف بایگانی ها و آرشیوهای سنتی و دستی
- حذف قسمت عمده ای از هزینه های ملزومات اداری (بایگانی، کپی، کاغذ و ...)
- حذف دفاتر اندیکاتور حجیم
- دسترسی به کلیه اطلاعات، کارتابل ها، نامه ها، قرارهای کاری و جلسات بدون محدودیت مکانی و زمانی از طریق وب
- صرفه جویی زمان در انجام مکاتبات و تعاملات اداری و دریافت سریع پاسخ ها و ارجاعات مربوطه
- حذف پراکندگی اسناد در سازمان و بالطبع آن مشکل جستجوی یک سند در میان پرونده ها
- جلوگیری از استهلاک اسناد بر اثر مرور زمان و شرایط محیطی که در سیستم سنتی و غیرمکانیزه وجود داشت
- صرفه جویی در فضای بایگانی با فراهم شدن امکان نگهداری کلیه اسناد به صورت اکترونیکی
- امکان آرشیو و نگهداری کلیه نامه ها و مکاتبات بدون محدویت زمان
- دسترسی سریع و آسان به اطلاعات در سطوح مختلف سازمان
- امکان مدیریت و نظارت کامل بر گردش کار، مکاتبات و مستندات
- امکان تعریف سطوح دسترسی های مختلف کاربران و جلوگیری از دسترسی های غیرمجاز به اسناد و مکاتبات محرمانه
- ارتقاء بهره وری و ایجاد موقعیتی برای بهینه سازی ساختار اداری و دبیرخانه ای در سازمان
- تسهیل ارتباطات و تعاملات سازمانی و اعمال راحت تر نظارت ها و سیاست های سازمانی
- فراهم کردن ابزاری در جهت حفظ، نگهداری، آرشیو و بازیابی اطلاعات اعم از متنی، صوتی و تصویری
جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس http://abanegan.co/OfficeAutomation مراجعه فرمایید.
...
آگهی های مشابه
تولید کننده نرم افزار های پخش مویرگی-پیمانکاری-CRM
طراحی وب سایت همراه با هاس...
سیستم مدیریت دانش آبانگان (AB-KMS) به عنوان بستری قدرتمند بر پایه نرم افزار Micr...
سیستم ویدئو کنفرانس آبانگان با بهره گیری از برترین فناوری های نوین ارتباطات سازم...
اقساط
صدور فاکتور اقساط
قابلیت تبدیل فاکتور فروش به اقساط
چاپ دفترچه اقساط (ت...
کلید موفقیت نظام پیشنهادات خود را از ما بخواهيد.
سیستم نظام پیشنهادات آبانگا...
موبایل کاتالوگ چیست ؟
موبایل کاتالوگ در واقع نوعی اپلیکیشن موبایل قابل نصب بر ...
کلید موفقیت مدیریت پیشرفته مستندات سازمانی خود را از ما بخواهید.
سیستم مدیریت و...
Windows Server 2012 R2 یکی دیگر از سیستم عاملهای مایکروسافت میباشد که برای سروره...
قابلیت ها:
• تسریع در امر سفارش گیری و صدور فاکتور
• امکان صدور فاکتور در حالت...
گروه نرم افزاری شیز ارائه دهنده نرم افزارهای یکپارچه مالی ، اداری و مدیریتی...
• سيستم خريد و برگشت از خريد
• تعريف تامين كنندگان در نرم افزار و نگهداري حساب...